حمل و جابه جایی وسایل منزل

بعد از جمع کردن وسایل داخل یک خانه و ایمن سازی آنها جهت مراحل بعدی اسباب کشی نوبت

به حمل و جابه جایی وسایل منزل به محل جدید می رسد.

 همانطور که در مقالات قبلی اشاره شد حمل و جابه جایی وسایل منزل دومین بخش از مراحل یک اسباب کشی

می باشد و همچنین نسبت به این موضوع تاکید شد؛ برای اینکه بتوان در این مرحله یک جابه جائی ایده آل را

پشت سر گذاشت ، می بایست که تمهیدات لازم را در هنگام جمع آوری و بسته بندی وسایلبه کار گرفت . همه

ما به خوبی می دانیم که حمل و انتقال جزء قسمت های طاقت فرسای یک اسباب کشی به حساب می آید و

معمولا بسیاری از آسیب ها و خسارات در این بخش اتفاق می افتد ، پس توجه به این نکات بسیار ضروری و حائز

اهمیت می باشد که انجام این مرحله از جابه جائی را به افراد متخصص و با تجربه سپرده و قبل از شروع این

مرحله کار ایمن سازی وسایل به درستی انجام شود.

 

 

بیائید به اتفاق ، انجام این مرحله از اسباب کشی آسان را مرور کنیم ، به طور معمول شروع مرحله حمل وجابه

جائی بسته به حجم وسایل قابل انتقال ، نیازمند وسیله نقلیه مناسب خواهد بود . یکی از مشکلاتی که معمولا

در همین ابتدای کار وجود دارد تخمین زدن تعداد ماشین حمل مورد نیاز برای جابه جائی وسایل داخل منزل می

باشد.

 

 

اگر بخواهیم یک راهنمائی ارزشمند به شما دراین زمینه ارائه دهیم این است که برای انجام درست این موضوع

می بایست تمام وسایل موجود در خانه اعم از وسایل خرده ریز داخل کابینت ها ، کمدها  ، انباری و …  را در یک

قسمت از خانه درکنار وسایل بزرگ از قبیل مبلمان ، سرویس خواب ، بوفه ، یخچال و .. جمع کرده تا بتوان با توجه

به حجم کلی این وسایل برآورد درستی نسبت به تعداد ماشین مورد نیاز جهت انتقال وسایل به محل جدید انجام

داد .

 

 

انجام درست این موضوع می تواند سهم زیادی در مدیریت زمان وهزینه کرد شما دراین مرحله از اسباب کشی تان داشته باشد و آن به این دلیل است که اگر شما بتوانید برآورد درستی نسبت به این موضوع داشته باشید باعث می شود که در زمان درخواست وسیله حمل مورد نیازتان ازشرکتهای باربری تعداد و نوع ماشین مورد نیاز را به درستی مشخص کرده تا در زمان انتقال وسایلتان به محل جدید دچارکمبود و یا پِرتی فضا در داخل وسیله حمل نشوید .

 

 

در توضیح این موضوع باید اضافه کنیم که اگر تعداد ماشین درخواستی شما جهت انتقال وسایلتان بیشتر از تعداد مورد نیاز باشد ، باعث شده هزینه اضافی به شما تحمیل شود و اگر تعداد ماشین درخواستی شما کمتراز تعداد مورد نیاز باشد باعث می شود شما مجبور به صرف وقت و تحمل مدت زمان نسبتاً طولانی جهت آمدن ماشین حمل بعدی شوید و گاهی اوقات این موضوع می تواند هزینه اضافی برای شما به همراه داشته باشد.

 

 

موضوع بعدی تعداد کارگر مورد نیاز جهت بارگیری و تخلیه وسایل در ماشین حمل می باشد ، خیلی از افراد فکر می کنند که اگر تعداد کارگر کمتری در طول این مرحله به خدمت بگیرند هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد ، اما واقعیت چیز دیگری است از آنجا که در کشور ما نحوه محاسبه هزینه ماشین حمل و کارگران همراه آن بصورت ساعتی محاسبه می شود.

 

 

هر چقدر تعداد کارگران بارگیری و تخلیه کمتر باشد به همان میزان تعداد ساعتی که بر اساس آن هزینه نهائی از شما دریافت خواهد شد بیشتر شده و شما ملزم به پرداخت هزینه بیشتری خواهید شد پس همواره به این موضوع توجه کنید که لزوماً با به خدمت گرفتن نیروی کمتر ، هزینه کمتری پرداخت نخواهید کرد . معمولا عواملی ازقبیل تعداد طبقات مبدأ و مقصد ، فاصله محل بارگیری و تخلیه تا وسیله حمل و نوع وسایل مورد جابه جائی ، تعئین کننده تعداد نیروی باربری مورد نیازمی باشد .

 

 

در اینجا می خواهیم چند نکته درباره انجام هرچه بهتراین مرحله از اسباب کشی تان در اختیار شما قرار دهیم .

 

 

یکی از دغدغه های افراد در طول اسباب کشی انتقال وسایلی از قبیل پیانو ، لوستر های خاص ، میز بیلیارد ، یخچال ساید ، گاو صندوق های بزرگ و وسایلی از این قبیل می باشد ، پیشنهاد ما به شما برای انتقال وسایلی از این دست استفاده از افرادی است که به صورت تخصصی در حوزه انتقال یکی از این وسایل فعالیت می کنند یعنی به عبارت ساده تر برای انتقال پیانوی خود حتماً از افرادی که صرفاً کار حمل و نقل پیانو انجام می دهند استفاده کنید ، این موضوع  در رابطه با لوسترها و یا سایر وسایل مذکور نیز صادق می باشد.

 

 

یادتان باشد که هر وقت خواستید به این موضوع فکر کنید که این کار می تواند هزینه اضافی برای شما به همراه داشته باشد ، نگاهی به فاکتورخرید پیانو یا میزبیلیارد و … خود بیندازید تا شاید یادتان بیاید که این هزینه بیشتر را در ازای حفظ سلامت چه وسیله ای پرداخت خواهید کرد و چه بسا این هزینه باعث بهتر و راحت تر جا به جا شدن اسباب منزل شود

 

البته یک دلیل دیگر برای تعداد کارگر مناسب چیدن کارتن خالی اسباب است که توسط کارگران در ماشین چیده می شود این کار به سریع تر شدن اسباب کشی کمک می کند

 

 

با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد وسایر مواردی که جزء مشکلات مرحله حمل و جابه جایی وسایل منزل است بهترین کاربرای انجام هرچه بهتراین مرحله سپردن آن به افراد متخصص می باشد . مجموعه ایزی پک با توجه به ماهیت فعالیت خود در زمینه مدیریت و انجام مراحل مختلف اسباب کشی ، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود .

اگر خاطرتان باشد در توضیحات اسباب کشی آسان به این موضوع اشاره کردیم که شروع خدمات این مجموعه با ارسال کارشناسان آموزش دیده به محل شما همراه می باشد . کارشناسان ما در زمان بازدید از منزل شما به راحتی مشکلاتی که در بالا ذکر شد را ارزیابی کرده و با توجه به نیاز شما برای سپری کردن این بخش از جابه جائی تان برنامه ریزی خواهند کرد.

 

 

در نظرگرفتن آیتم هائی از قبیل نوع وسایل موجود درمنزل شما ، چگونگی انجام بارگیری و تخلیه و مشکلاتی که در این مرحله وجود دارد توسط کارشناسان ما راه حل مناسبی برای جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافی به شما و جلوگیری از آسیب دیدن وسایل مورد جابه جائی می باشد .

شما برای مشاوره رایگان باشماره ۵۵۵۹۳۴۶۹ تماش بگیرید

حمل و جابه جایی وسایل منزل